list_banner

News

A pompa di slurry di a serie AH, a fusione è a copertina di a pompa deve esse rimpiazzata cum'è un inseme tutale quandu unu di elli hè rottu o deve esse cambiatu, a seguente hè u mutivu:

1, U casting è a copertina di a pompa sò prudutte cum'è parti di accoppiamentu intere.Se solu rimpiazzà una parte, ùn pò micca cuncorda cù l'altra parte quandu hè stallata in situ.Ancu s'ellu hè un ligeru errore, ùn pò micca esse matchable.

2, Se u materiale di e parti umide di a pompa di slurry hè di gomma, quandu installate l'una parte sia di a carcassa sia di u coperchio di a pompa è li cuncordate bè, e parti di gomma seranu assai strette.Sta situazione riducerà a vita di u serviziu

pompa

Dunque, se a carcassa di a pompa o a coperta di a pompa deve esse rimpiazzata, ricordate di cambià a coperta di a pompa è a carcassa inseme per assicurà a codificazione di travagliu stabile è a vita di serviziu più longa.

Ruite pump stargs da una fabbrica di fundazione, avemu specilized in casting funding, machining, quelli passi sò u prucessu maiò à fà una pompa slurry.

A nostra pompa di a serie AH, a pompa di ghiaia, e pompe verticali di a serie SP sò listessi è i nostri pezzi di pompa sò 100% intercambiabili cù a pompa Warman.

Pudemu persunalizà a pompa è e parti di a pompa secondu i bisogni di u cumpratore.

Ruite Pump si dedica à offre a megliu suluzione di pompa di liquame in u mondu.Cù anni di accumulazione è sviluppu, avemu furmatu un sistema cumpletu di pruduzzione, cuncepimentu, selezzione di pompa di slurry,applicazioneè mantenimentu.I nostripruduttisò largamente usati in a minera, a metallurgia, u lavatu di carbone, a centrale elettrica, u trattamentu di l'acqua di fognatura, u dragage, è l'industrii chimichi è petroliferi.Grazie à a fiducia è u ricunniscenza di i nostri clienti di più di 60 paesi, simu diventendu unu di i più impurtanti fornitori di pompa di liquame in Cina.

Sì avete qualchì esigenza nantu à e pompe o avete qualchì quistione quandu a pompa funziona, per piacè cuntattateci liberamente.U nostru populu farà u megliu serviziu.

E-mail:rita@ruitepump.com

WhatsApp: +8619933139867

 


Tempu di Postu: Dec-06-2022