list_banner

News

微信图片_20230420153212
Accolta calorosamente i clienti stranieri à vene à a nostra cumpagnia per visite di campu è negoziazioni cummerciale

Cù u rapidu sviluppu di a cumpagnia è l'innuvazione cuntinuu di a tecnulugia di R & D, Shijiazhuang Ruite Pump Industry Co., Ltd hè ancu in espansione constantemente u mercatu internaziunale, è hà attrattu un gran numaru di clienti domestici è stranieri per visità è inspeccionà.

U dopu meziornu di u 23 d'aprile di u 2023, i clienti russi Alexander sò ghjunti à a nostra fabbrica per ispezioni in situ.I prudutti è servizii squisiti, l'equipaggiu è a tecnulugia, è e boni prospettivi di sviluppu di l'industria sò mutivi impurtanti per attruverà i clienti per visità sta volta.

In nome di a cumpagnia, u sgiò Yang, u direttore generale di a cumpagnia, hà ricevutu calorosamente l'invitati da Russia.Accumpagnatu da i principali è u staffu di diversi dipartimenti, i clienti stranieri anu visitatu l'attellu di produzzione in fabbrica di a cumpagnia, l'attellu di assemblea è l'attellu di produzzione.Durante a visita, u nostru persunale accumpagnatu hà introduttu u prucessu di produzzione, l'ispezione è a prova è altri prudutti à u cliente.È hà rispostu à e dumande suscitate da i clienti.A cunniscenza ricca è a capacità di travagliu ben furmatu anu lasciatu ancu una impressione prufonda nantu à i clienti.

Dopu, i dui partiti sò ghjunti à u centru di visualizazione di u produttu è anu realizatu teste in situ nantu à a durezza è u cuntenutu di l'elementu di u pruduttu finitu.A qualità di u produttu hè stata assai elogiata da i clienti.I dui lati anu purtatu discussioni approfondite nantu à a cooperazione futura, sperendu à ottene u sviluppu win-win è cumunu in i prughjetti di cooperazione pruposti in u futuru.

Dopu à a visita, u direttore generale di a cumpagnia, spiegò a cultura corporativa di a nostra cumpagnia, a storia di u sviluppu, a forza tecnica, u sistema di serviziu dopu a vendita, i casi di cooperazione cunnessi è altre informazioni à i visitori in dettagliu.U cliente è a nostra sucetà anu purtatu discussioni approfondite nantu à a futura cooperazione trà e duie parti.Duranti sta visita, Alexander hà vistu a tecnulugia matura di a nostra cumpagnia è a forza di gestione di a produzzione, è hè più assicurata di a qualità di i prudutti di a nostra cumpagnia.À u listessu tempu, ellu aspetta ancu una cooperazione più profonda è più larga in u futuru.Achieve win-win è u sviluppu cumunu, è hà righjuntu una intenzione di cuuperazione.A visita di i clienti straniera micca solu rinfurzatu a cumunicazione trà a nostra cumpagnia è i clienti straneri, ma dinù fattu u nostru Ruite slurry pump andava megliu.
Hà stabilitu una basa solida per l'internazionalizazione.In u futuru, aderemu sempre à i prudutti d'alta qualità, espansione attivamente a parte di u mercatu, è migliurà constantemente è sviluppà!

微信图片_20230420153226 微信图片_20230420153231

Shijiazhuang Ruite Pump Co., Ltd. hè una impresa d'alta tecnulugia orientata à a produzzione chì integra R&D, cuncepimentu, pruduzzione è vendita di pompe per fanghi, pompe di desulfurazione è pompe di dragaggio. capitale di 50 milioni, situatu in Gaocheng District, Shijiazhuang, Cina.Cù più di 20 anni di sviluppu, hè diventata una cumpagnia muderna cuncentrata in a ricerca di pompa, a produzzione, a vendita è u serviziu.


Tempu di post: Apr-24-2023