list_banner

News

In u 2002, a Strada Est di u Prughjettu di Diversione di l'Acqua Sud-Nord hè stata ufficialmente lanciata, è hè previstu di trasfiriri 14,8 miliardi di metri cubi d'acqua per annu dopu à a fine.Sicondu u pianu generale, a scala finale di deviazione di l'acqua di u Prughjettu di Diversione di l'Acqua Sud-Nord hè di 44,8 miliardi di metri cubi, cumprese 14,8 miliardi di metri cubi nantu à a linea est, 13 miliardi di metri cubi nantu à a linea media è 17 miliardi di metri cubi. metri nantu à a linea punente.U tempu di custruzzione dura da 40 à 50 anni.Dopu chì u prugettu hè finitu, Formarà u più grande gruppu di stazioni di pumping in u mondu.

U Prughjettu di Diversione di l'Acqua Sud-Nord devia l'acqua da u sudu à u nordu.Trasferisce l'acqua da l'altitudine bassa à l'altitudine alta.Per superà l'influenza di a gravità, hè necessariu di utilizà qualcosa cum'è una pompa d'acqua.Per ottene un voluminu di trasferimentu d'acqua di decine di miliardi di metri cubi, ci vole Quante pompe ci vole?

U Prughjettu di Diversione di l'Acqua Sud-Nord hè divisu in trè linee, l'est è l'ovest.U prughjettu di a linea est hè trattu da i bassi di u fiume Yangtze è trasportatu à traversu u Grand Canal Beijing-Hangzhou.U numeru tutale di stazioni di pumping d'acqua in questa linea hà righjuntu 51: a prima fase di u prugettu in 2014. Ci sò 21 stazioni, 13 più seranu custruiti in a seconda fase, è 17 più seranu custruiti in a terza fase.

 Ruite pump1

Quantu sò grande queste pompe?

Hè infurmatu chì a pompa d'acqua più chjuca hè di circa un metru altu, mentre chì a più grande pompa d'acqua hè di 5,2 metri d'altezza, è u voluminu di pumping hà righjuntu 13.000 metri cubi, chì hè assai spettaculare, chì significa ancu chì u travagliu tecnicu cunnessu hè assai difficiule. .

Per u prughjettu di a linea media, u puntu di partenza di a linea media hè u Reservoir di Danjiangkou, chì hè circa 100 metri più altu ch'è Pechino, è l'acqua pò scorri da sè stessu per gravità.

U più difficiuli di e trè linee hè u prughjettu di a linea di u punente, chì hè di irrigà i zoni aridi in u punente è u nord-ovest divirtendu l'acqua da u fiumu Dadu.E cundizioni in a regione uccidintali sò relativamente duru, è hè assai difficiule di travaglià.Fortunatamente, l'altitudine di u fronte uccidintali hè relativamente alta, per quessa, hè relativamente faciule di pompà l'acqua, ma hè più difficiule di mette l'acqua.

modu di trasferimentu

A selezzione di a pompa hè u compitu più impurtante è principalu in a "fase di studiu di fattibilità" di u disignu di a stazione di pumping.Sia chì a selezzione di a pompa d'acqua hè ragiunate o micca hè ligata à u capu di u funziunamentu generale, in particulare l'operazione ecunomica sottu a cundizione di u capu di cuncepimentu, in relazione à a sicurezza è l'affidabilità di tuttu u capu di u funziunamentu, è ancu in relazione à l'installazione, u mantenimentu è l'investimentu di u prugettu. .

A selezzione di pompe d'acqua includenu a considerazione di a custruzzione strutturale, ma l'enfasi hè nantu à a comparazione è a selezzione di e caratteristiche idrauliche.Da a relazione matematica, capisce e caratteristiche di a pompa è l'efficienza di u dispusitivu di pompa, NPSH criticu, etc., è selezziunate a pompa più raghjone trà i tipi di pompa esistenti, chì conduce à maximizà i benefici d'investimentu.Per stazioni di pumping, i canali di flussu è i dispusitivi di pompa sò ancu assai impurtanti.U dispusitivu di pompa hè una estensione di a pompa d'acqua, è hè una "pompa d'acqua generalizata".Hè necessariu di capì e caratteristiche di u canali di flussu è u dispusitivu di pompa da a relazione matematica, è fà una selezzione raghjone.

 stazione di pompa

A pompa Ruite hà una squadra prufessiunale per aiutà à sceglie a pompa dritta per u vostru situ di applicazione.

Benvenuti à cuntattà:

Email: rita@ruitepump.com

Whatsapp: +8619933139867

Web: www.ruitepumps.com


Tempu di Postu: Mar-08-2023