list_banner

News

A pompa di slurry pò esse largamente aduprata in a minera, l'electricità, a metallurgia, u carbone, a prutezzione di l'ambiente è altre industrii, trasmettenu slurry abrasivi chì cuntenenu particelle solide.

In l'industria chimica, Puderia ancu trasportà qualchì slurry corrosive di cristalli.

Prima, circa 80% pompe di slurry sò aduprate in u concentratore di l'industria minera.

I primi, e cundizioni sò duri in a minera, per quessa, sta sezione, a vita di a pompa di slurry hè generalmente bassa.

Di sicuru, differente minerale, abrasive dinù differente.Concentrate cum'è in u trasportu è altri rùbbriche abrasive relative diminuzione vita pompa generale sarà più longu.Overcurrent vita cumpunenti (membru resistenti usu) dipende di una varietà di fattori, a diversità di cundizioni di u travagliu è cumplessità portanu à a stessa qualità di vita materiale hè differente.

Ma in a fase di pre-selezzione permette a forza di i pruduttori facenu u so designu di selezzione è e cundizioni di travagliu ragiunate.

Attualmente, a Cina principarmenti centrali termali è generazioni di energia idroelettrica, in centrali termali, postu chì u gran numaru di generazione di carbone, scorie di carbone o frassini dopu a necessità di sbulicà, pompe di slurry sò aduprate in più di l'effettu di cendra, slag da mischjà dopu à una certa quantità di acqua, da a pompa di slurry di frassino per esse mandatu à a pila, cusì sò qualchì volta diventate ancu una pompa di slurry di frassini di centrale elettrica in a pompa

putenza termica.

In novu, in l 'industria di lavare carbone, a causa di e cundizioni differente, una grande gangue di carbone facile marmellata, slurry pump design per esigenti.Shijizhuang Ruite Pump sottu una pianta di lavare carbone in 2005 usendu apposta cuncepitu per rimpiazzà l'uriginale impurtatu da l'Australia Slurry, postu chì in u funziunamentu nurmale, un grande trasportu di carbone, carbone gangue no plug, aduprà a vita di usu di pompe impurtate.

I zoni selezziunati in a sabbia di u mare, l'applicazione di slurry hà ancu cuminciatu à esse ricunnisciuti da i clienti.Ma l'elezzione in u mare di sabbia dredging in u fiume, più prubabile di esse chjamatu sabbia pump slurry pump, dredging pump.

Ancu s'ellu hè chjamatu mistu, ma da e caratteristiche strutturale è u funziunamentu in quantu à u principiu di a pompa, pò esse cunnisciutu cum'è pompe slurry.

Per quessa, in stu mare di sabbia avemu sceltu spessu chjamata pompa di sabbia, chjamata pompa di draga nantu à u dragu in l'abitudine.Puru usu diffusa di pump slurry, ma l 'applicazzioni dritta hè assai impurtante.


Tempu di Postu: Nov-16-2022