list_banner

News

A pompa di slurry sommergibile hè principalmente per adattà à l'ambiente cumplessu di trasportu di slurry, da a pompa tradiziunale di slurry hè stata riprogettata mudificata.

Da u puntu di vista di designe, tuttu u disignu di a pompa di slurry pò esse mudificatu cum'è pompa di slurry sommergibile, a pompa è u mutore mette direttamente in liquidu sottu.

L'immersione sottu u so sigillo hè stata principarmenti affettata da e restrizioni, perchè cum'è l'immersione aumenta a pressione per aumentà è pò purtà à fallimentu di u sigillo.

Nant'à l'attuale tecnulugia di sigillatura industriale domestica, a cumpagnia pò esse mantenuta in modu stabile a pompa di liquame sommergibile chì funziona a prufundità di circa 25 metri.

 

A pompa di liquame sommergibile è sottu a pompa di liquame liquidu distingue:

1.A pompa di slurry sommergibile pomperà è u mutore mette direttamente in Liquid run under, ùn hè micca bisognu di supportu fissu extra, sottu a pompa di slurry liquidu generalmente deve esse fissatu, è u mutore di pompa di slurry di liquidu hè in funzione quandu u livellu di liquidu hè sopra.

2. Spompa slurry immersibile prufundità massima di travagliu di u disignu attuale circa 25 metri. Sottu prufundità standard di pompa slurry liquidu 1,8 metri, a nostra prufundità massima di disignu finu à 10 metri.

3.Stabilità di a pompa di slurry sommergibile più altu ch'è l'assi longu di a pompa di slurry sottu liquidu.

 4. A pompa di slurry sommergibile aduprate più comodità, finu à ch'ella si mette in sottu à u liquidu, ùn hè micca bisognu di fà in un quadru di galleggiante o supportu.

 

Per più infurmazione nantu à a pompa di slurry, sump pump, per piacè cuntattateci liberamente.

Whatsapp: +8619933139867pompa (13)

Email: rita@ruitepump.com


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022