list_banner

News

A pompa Slurry avissi da travaglià longu tempu si sò assemblati raghjone è mantenimentu in u tempu

1, Manutenzione di u Seal di l'arburetu di a pompa di liquame

I pompi di sigilli di imballaggio duveranu cuntrollà regularmente l'acqua è a pressione di sigilli, è mantene sempre una piccula quantità di flussu d'acqua pulita attraversu l'arbulu.Per fà questu, avete da aghjustà a glàndula di imballaggio regularmente.se u filler ùn pò esse riutilizzatu, deve esse rimpiazzatu tutti.

E pompe sigillate di l'espulsore utilizanu una tazza d'oliu, più economica, ma anu bisognu di lubrificà regularmente a camera sigillata, l'anellu di espulsione di gomma ùn hà micca bisognu di lubrificazione (alcune eccezioni di pompe).

2, Ajustamentu di l'Impeller

U rendiment di a pompa diventa deterioramentu cum'è l'impulsore apertu è u latu di aspirazione di u spaziu di a piastra aumentanu.Stu impattu per a pompa impeller chjusa ùn hè micca evidenti, ma ci sò eccezzioni.

A causa di u flussu di usura, a distanza aumenta è l'efficienza di a pompa hè ridutta.Per mantene l'alta efficienza di a pompa, l'impeller deve esse avanzatu puntuale, questu aghjustamentu solu uni pochi di minuti è senza disassembler alcuna parte.

Dopu avè aghjustatu, deve verificà a rotazione di l'impulsore prima di inizià a pompa, è ancu verificate chì i bulloni di fissazione di l'alloggiamento di cuscinetti sò stretti.

3, Lubrication Bearing

Cumpunenti di cuscinetti assemblati bè è lubrificazione pre-grassa, dopu à l'arburu-muntatu à l'alloghji di cuscinetti.Se ùn ci hè micca acqua di altri intrusioni sundries è mantenimentu puntuale, i cumpunenti di l'audizione ùn sò micca solu affidabili, ma ancu longa vita.

U tecnicu di mantenimentu deve verificà a casella di cuscinetti per osservà u cuscinettu è grassu regularmente.

U numaru di lubricazione regulare è l'iniezione di grassu dipende da parechji fatturi è l'interazzione di elli.Sò includenu a velocità, e specificazioni di cuscinetti, l'ore di travagliu cuntinuu, l'arrestu di a pompa è u rapportu di u tempu di travagliu, l'ambiente di travagliu.Per esempiu, u ciculu è a temperatura di u funziunamentu, splash, contaminazione di a presenza di impurità.

A maiò parte di l'audizione di a pompa currisponde à bassa velocità, ma ci hè u risicu di danni, soprattuttu per via di una lubrificazione eccessiva di cuscinetti, ma e misure preventive di evitari una lubrificazione eccessiva ùn pò micca guarantisci cumplettamente u mantenimentu di i cuscinetti, l'ultimi fattori decisivi sò l'esperienza di lubrificazione è u ghjudiziu à determinà u prugramma di lubricazione, u megliu avvicinamentu hè à l'osservazione persistenti i primi fasi di u funziunamentu di i cuscinetti, cun cura arregistratu i circustanzi inusual, per esempiu, a temperatura è a purità.

Per u funziunamentu cuntinuu, a temperatura di u funziunamentu di u cuscinettu ùn deve micca più di u grassu per perde a so capacità di sigillatura.

4, Sustituzione di i pezzi di usu

U tassu di usura di i cuscinetti di a pompa di slurry hè una funzione di e caratteristiche abrasive è i materiali di a pompa è e cundizioni di travagliu.A vita di parti di usu cum'è impeller, volute liner, frame plate liner, bush di gola sò diffirenti.

Quandu u funziunamentu di a pompa ùn pò micca risponde à i requisiti, i pezzi di usu deve esse rimpiazzati.

Quandu a pompa hè prima per esse usata per e cundizioni specifiche, l'accidentu pò esse accadutu soprattuttu durante questa operazione causa di pezzi di cuscinetti chì perdenu l'efficacità, duvete cuntrollà regularmente l'usura di a pompa è di i cuscinetti, per stima u gradu di usura in modu di stima a so vita utile.

5, Manutenzioni di Pompa Standby

A pompa di standby deve esse girata 1/4 rotazione à settimana, in questu modu, tutte e rotazioni di cuscinetti sottu vibrazione statica è esterna.

Per sapè più infurmazione nantu à u mantenimentu di a pompa di slurry, o sè avete qualchì esigenza nantu à e pompe di slurry, per piacè vedemi email o whatsapp me

Email: rita@ruitepump.com

Whatsapp: +8619933139867


Tempu di Postu: Aug-23-2022