list_banner

News

A ghjente deve seguità strettamente è eseguisce questi avvisi di sicurezza quandu operanu u slurry pumps

 

1. Pompa hè una spezia di pressa è trasmissioni machine, à stallà, funziunamentu è riparà nanzu è stallà u funziunamentu di un periodu di riparazione, deve seguità e misure di sicurità rigulamenti.

Macchina ausiliaria (cum'è u mutore, l'installazione di a trasmissione di cinturione, l'accoppiamentu, a scatula d'alta velocità, l'installazione di cambiamentu di velocità continua è cusì) è per rispettà e misure di sicurezza, à l'installazione, u funziunamentu è a riparazione prima Riferite à i regolamenti pertinenti

2.Avete da verificà a direzzione di rotazione, prima di installà a cintura o l'accoppiamentu, per via di a rotazione incorrecta farà a pompa in l'operazione di danni o danni di e parti individuali.

3.Senza l'autorizazione di u persunale specializatu, ùn deve micca oltre a vendita originale di e cundizioni di funziunamentu di a pompa, altrimenti risulterà in l'equipaggiu o un accidentu persunale.

4.A pompa ùn pò micca à un puntu di capacità più bassu o Zero o à l'altru pò causà l'evaporazione media di pumping sottu a cundizione di u funziunamentu, altrimenti a causa di l'aumentu di pressione enormu risulterà in l'equipaggiu o un accidentu persunale.

 5.Periudu rimbursatu o di pompamentu, A pompa di vacu interna deve esse isolata, se ùn pò micca isolata intacta, Puderà fà l'impulsore "volante", altrimenti risultatu in l'equipaggiu è l'accidentu persunale.

Avvisu

Devia esse preparatu à include una piscina liquidu, pipa pompa, valves, i dispusitivi cuntrollu, è cusì nantu à una seria di piani installazione, in ordine per evitari u caricamentu sbagliatu à purtà effetti avversi.pompa di slurry


Tempu di Postu: 21-Sep-2022