list_banner

News

U clima diventa più fretu è più fretu.Certaines pompes placées à l'extérieur ont été affectées dans une certaine mesure.Eccu alcuni cunsiglii di riparazione è mantenimentu per e pompe d'acqua invernale

1. Dopu chì a pompa ferma u travagliu, l'acqua restante in a pompa è a pipeline deve esse drenata, è a terra esterna deve esse pulita, per impediscenu chì u corpu di a pompa è a pipa di l'acqua sguassate per via di a congelazione di l'acqua accumulata dopu a congelazione.

 2. I castings di ferru cum'è a valvula di fondu è u coddu di a pompa d'acqua deve esse pulita cù una spazzola di filu, è poi dipinta cù vernice anti-ruggine è poi dipinta cù pittura.Dopu l'asciugatura, mette in un locu ventilatu è seccu in a sala di a machina o u magazzinu.

3. Se a pompa guidata da un cinturione, dopu chì u cinturione hè sguassatu, lavate u cinturione cù acqua calda è poi appiccà in un locu seccu senza u sole direttu, ùn l'almacenà in un locu cù oliu, currusioni è situazione di fumu.In nessuna circustanza, a cintura ùn deve esse macchiata cù sustanzi oleosi cum'è oliu di mutore, diesel o benzina, ancu ùn pittate colofonia è altre sustanzi appiccicosa.

4. Verificate i cuscinetti à bola.Sì i chjappi interni è esterni sò purtati, mossi, boli sò purtati o ci sò spots nantu à a superficia, deve esse rimpiazzati.Per quelli chì ùn anu micca bisognu di rimpiazzà, i cuscinetti ponu esse puliti cù gasoline o kerosene, rivestiti cù mantra, è reinstallati.

5. Verificate s'ellu l'impeller di a pompa d'acqua hà cracke o picculi buchi, è s'ellu u nut fixing di l'impeller hè soltu.Se l'impeller porta troppu o hè statu danatu, in generale deve esse rimpiazzatu cù un novu impeller.Dannu parziale pò esse riparatu da saldatura, o l'impeller pò esse riparatu cù u mortar di resina epossidica.L'impulsore riparatu deve esse generalmente sottumessu à una prova di equilibriu staticu.Verificate u spaziu à l'anellu antifrizione di l'impulsore, s'ellu supera u valore specificatu, deve esse riparatu o rimpiazzatu.

6. Per l'arbureti di a pompa chì sò piegati o severi, anu da esse riparati o rimpiazzati, altrimenti pruvucarà un sbilanciamentu di u rotore è l'usura di e parti rilativi.

7. Soak the screws removed in oil oil and clean them with a steel wire brush, and paint engine oil or butter, reinstall them or wrap them in tela di plastica è mettite (pò ancu esse immersa in gasoil oil for storage) à evite a ruggine.

For more information about pump maintance, please contact: rita@ruitepump.com, whatsapp: +8619933139867


Tempu di Postu: Dec-08-2022