list_banner

News

Confucius hà dettu: Hè diliziosu avè amici chì venenu da luntanu.
U 12 d'ottobre di u 2019, un gruppu di trè persone da l'America Sudamerica hà visitatu Shijiazhuang Ruite Pump Co., Ltd.

imagine 11

Dopu avè vistu u video promozionale di l'imaghjini corporativi, Yang Jian, subdirector generale di Shijiazhuang Ruite Pump Co., Ltd., hà introduttu brevemente u sviluppu di a cumpagnia, i vantaghji core, a capacità di produzzione è a custruzzione di squadra di talentu à i visitatori.Hà signalatu chì per più di 20 anni, Shijiazhuang Ruite Pump Co., Ltd hà aderitu à a so intenzione originale, è hè stata prufondamente impegnata in u sviluppu di u produttu.Per mezu di a ricerca è u sviluppu indipendenti, a trasfurmazioni di i risultati scientifichi è tecnologichi, l'applicazione di u risultatu di a ricerca è a prumuzione, hà sviluppatu in una integrazione domestica di ricerca è sviluppu, cuncepimentu, fabricazione, marketing è serviziu.In quantu à a gestione, hà sempre operatu in modu standardizatu, hà cuntinuatu à intruduce è cultivà i talenti, espansione a scala di produzzione, ottimisà i prucessi di fabricazione, rinfurzà u cuncettu di sviluppu armoniu è orientatu à e persone, dà impurtanza à u rolu di l'impiegati in a produzzione. è a gestione di l'operazione di l'impresa, è migliurà continuamente e cumpetenze prufessiunali è a qualità cumpleta di l'impiegati.
Dopu, accumpagnati da i capi di Shijiazhuang Ruite Pump Co., Ltd, l'invitati anu visitatu l'attellu di produzzione di casting, machining, è assemblea, è elogianu a forza cumpleta di a cumpagnia in a ricerca scientifica, a produzzione, a gestione, etc. Per mezu di a cumunicazione in situ. , un forte desideriu di cuuperazione hè statu dimustratu.Nantu à a premessa di affirmà u cuncettu di cuuperazione, i dui partiti anu discututu futuri scambii è a cooperazione è presentanu assai suggerimenti preziosi è fattibili.

imagine 12

Shijiazhuang Ruite Pump Co., Ltd hà dettu chì in u futuru sviluppu, hà da cuntinuà à fucalizza nantu à a ricerca è u sviluppu indipindenti, facenu arrangiamenti generale per u sviluppu di l'impresa è a prutezzione di l'ambiente, è ottene u sviluppu di alta qualità è efficienza energetica.I clienti sò assai ricunnisciuti.

imagine 13


Tempu di Postu: Mar-01-2022