list_banner

News

pompa

Pompa di liquame di 20 unità pronta per a spedizione in Mongolia

Genti tecnichi Ruite sceglie a pompa dritta secondu à u cliente da esigenze situ applicazione Mongolia.

A serie di pompe include: pompa per liquame AH, pompa per liquame ZJ, pompa per liquame sommergibile verticale SP, pompa per liquame ZJL e pompa per liquame serie ZGB.

I pumps avemu sceltu, prezzu di u budgetu pò scuntrà i bisogni di i clienti cumplettamente, è cù u nostru bonu serviziu, u cliente postu ordine prestu.

Dopu à 20 ghjorni di pruduzzione, avà tutte e pompe sò pronte per u trasportu.

Ruite Pump si dedica à offre a megliu suluzione di pompa di liquame in u mondu.Cù anni di accumulazione è sviluppu, avemu furmatu un sistema cumpletu di pruduzzione, cuncepimentu, selezzione, appiecazione è mantenimentu di a pompa di slurry.E nostre pompe per slurry sò largamente usate in l'industria minera, metallurgica, lavata di carbone, centrale elettrica, trattamentu di l'acqua fognaria, dragage, è industrie chimiche è petrolifere.Grazie à a fiducia è u ricunniscenza di i nostri clienti di più di 60 paesi, simu diventendu unu di i più impurtanti fornitori di pompa di liquame in Cina.

Ruite pump hè un prufessore prufessiunali di pompa di liquame è hè principalmente di pruduce è vende diverse pompe di liquame, pompe di sump, pompe di sabbia, pompe di draga, pompe di liquame è altri, è intantu,Pompe OEM Warman®è Parts sò ancu dispunibili da noi.

Sè vo avete qualchì interessu in pumps slurry o vulete rimpiazzà i pezzi di pompa, u nostru pruduttu d'alta qualità è prezzu bassu pò riduce u vostru costu di corsa.Benvenuti à cuntattateci.

Email: rita@ruitepump.com

Whatsapp: +8619933139867

Web: www.ruitepumps.com


Tempu di post: May-06-2023